dinsdag 3 maart 2015

NOTW: Purple glitters


Waarom gewone nagellak gebruiken als er ook glitternagellak bestaat? Neen, ik draag niet altijd glitternagellak, het is veel te moeilijk om af te halen, maar eens in de zo veel tijd vind ik het wel heel leuk. Een subtiele eye-catcher die ook nog eens budgetproof is!



Ik had laatst een setje van allemaal nagellakjes gekregen, waaronder deze paarse (rechts op de foto). Ik vond hem heel mooi maar het miste iets. Ik draag dan ook meestal donkere kleding, waardoor het geheel vrij donker werd. Ik besloot de paarse glitterlak eroverheen te doen, en dat gaf een mooier effect dan ik had verwacht.



De prijs van het glitterlakje is €1,89, het ander paars lakje weet ik niet, maar hij komt van de Primark, en Primark kennende zal die ook zeker niet meer dan €4 kosten.

Gebruiken jullie vaak glitternagellak?
Liefs,
Sheela

6 opmerkingen:

  1. Wauw, looking good! Echt een mooie combi, de paarse lak wordt er inderdaad iets spannender van. Leuk gevonden zo! Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi effect zeg! Ik houd altijd wel van een beetje aparte nagellakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke effect maakt het net iets leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Een beetje galaxy-achtig vind ik :) (voor zover dat een woord is haha)

    BeantwoordenVerwijderen